Berita Utama


AWaRd!!!

10q la pada kwn aku sorang (art-nezz) nie..padahal da lama da dia bg award nie...tp aku nie xsempat2 nak dok melapangkan masa...ini kebetulan ada masa terluang nie...ambe menulis la skit walopon xlengkap....haahaaa


1) Write 5 interesting facts about the person who gave u this award....

ANIS

1. H = haaa!menjadi ooo perchentaan dia masa zaman scoolahh dulu...sampai jinjang pelamin...the heee theee heee

2. A = anak kepada pakcik Thanius (suka suki ja aku buh H....ada ka dak,lupo la...)

3. N = nuyin aka uyin anak anis...katanya nama nie xda kaitan dgn kes adik nurin tue tauuu...dia mmg nak nama nie...

4. I = ingat dia serius ka orangnya...bkn la nampak je serius...tp hermmm...org pernah tinggal sebilik ngan di ja tau....haahaaaa...gila2 nk mamposss nie dak nie...even da jadi ibu mithali pownnnn sama jg...

5. S = sesekali minah anis nie kalo dtg ayat sempoi dia best wooo...xda control2nyelah..dia tibai terus...heehee aku ingat lagi karangan yg dia buat masa time kami umo 17 taun (skrg pown masih sweet 17th)....karangan yang ada capsule2 tue...heehee...tinggi sungguh imaginasi dia kalah dr syek muzapar had naik kapai angkasa tue...

2) Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby...

1. Dah jadi isteri aka bidadari da pada somi chek....

2. Nak gemok skit....tp pas beranak berat bkn naik,tp makin turun...nie naik skit jer...

3. Nama aku start Z...dlm family ada FSZ x 2...abah n mak pandai susun nama anak2...FSZFSZ...

4. Pewot kecik...nak makan kena skit2 tp byk kali..skali jln mmg xjalan...

5. membaca!...dr kecik suka tipu tulis hobi membaca....padahal hampehhhh...

6. nie pertama kali aku dpt award dlm blog...TQ art-nez

7.suka wat tek mate...tp sejak ada anak nie mana ada masa terbuang da wehhhh,...dgn si kecik ja memanjang kalo ada masa....maklumla dia nk kita dok tempek kat muntut dia ja...heehee

8. pengumpul tupperware...sampai somi bg wrning suh benti la tabiat beli pastu simpan xpakai...haahaa

9. da lama da dok janji ngan somi nak g tgk wayang...saipa lalink xbw anje lg nie...heehee

10. puas la aku dok nak isi benda nie...heehe...


3) Pick your most 10 deserving recipients and describe them...

utk ini aku lom berjaya lg menjejak insan2 yg aku nak bg....nnt bila ada masa lpg aku pi bg kat 10 org nie k....

No comments:

Post a Comment