Berita Utama


bAiK AtI SuNgGuh!

dammm it! gila jahat.....org mana la yg wat keja nie...geram ati cintahati,bergegar jantung tau...esopagus ka, pankres ka, tali pusat ka ,semua2 la rasa nk runtuh...sapa la punya keja la nie...tepon aku wehhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!makkkkkkkk!!!!!!!!!!!!! kena curi!!!!!!!!!sapa la yang baik ati samgat tue agaknya sampai sudi n sanggup amik tepon aku yang murah n tak seberapa tue...nak amik pun amik ja la teponnya ja,nie semua dia amik,tinggalkan la memorycard tue tuk aku pown ok la juga...byk kenangan dalam tue wehhhhhhhh.....baik ati sungguh la makhluk ALLAH yang mengambil anset cikai aku tue,hanya pentingkan diri dia shj tanpa mempertimbangkan diri aku yang telah dianiayai olehnya...bkn takat aku dianiaya bahkan sintahatiku + sinta juga teraniaya juga...xdpt la lg si anak tecik n ayahnya ber3g setiap petang...insan mana la erk yg baik ati tue......

Andset aku yang ala2 besaq bata nie pown ada org ingin...heran aku,kot ya pown gie la curik a.k.a amik tepon org lain yg lagi canggih tahap cipan dr aku....tensionnnnn wehhhhh....kejadian terjadi di opis terchenta(chenta la sgt)....p/s:- kepada kengkawan silalah beri no tepon a.k.a andset anda kepada sayer yer....

No comments:

Post a Comment